بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

داور دربی؛ بیژن حیدری یا وحید کاظمی؟

  • کد خبر: ۲۱۵۷۱۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
داور دربی؛ بیژن حیدری یا وحید کاظمی؟
با توجه به اینکه قضاوت بازی استقلال و استقلال خوزستان به موعود بنیادی‌فر داده شد، داور دربی به احتمال زیاد از میان بیژن حیدری و وحید کاظمی انتخاب خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم داوری بازی استقلال و پرسپولیس طبق گفته کمیته داوران با حضور یک داور خانم در اتاق وی‌ای آر تشکیل خواهد شد. گفته می‌شود بنیادی‌فر که دربی رفت را سوت زد در اتاق وی‌ای آر با مهسا قربانی قضاوت این بازی را انجام خواهد داد.  

برخی تصور می‌کردند شاید بنیادی‌فر بار دیگر داور دربی باشد، اما بازی استقلال و استقلال خوزستان را به این داور داده‌اند تا شانس بیژن حیدری و وحید کاظمی برای قضاوت این بازی حساس افزایش یابد.

البته نزدیکان به کمیته داوران معتقدند که شاید شانس کاظمی بیشتر از حیدری باشد به این دلیل که کاظمی تاکنون در این بازی بزرگ قضاوت نکرده است.

به هرحال تصمیم‌گیری درباره اینکه چه کسی داور دربی شود، ساده نیست و در روز‌های آتی اخبار دقیق‌تری پیرامون این بازی به گوش خواهد رسید. شاید پیش‌بینی‌ها درست از آب درآید و در نهایت کاظمی سوت قضاوت این بازی را در دست بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->